روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران در تازهترین گزارش خود اعلام کرد که طی شبانهروز گذشته، ۳۵ فروند کشتی مختلف شامل نفتکشها، کانتینربرها و سایر شناورهای تجاری، پس از انجام هماهنگیهای لازم و با تامین امنیت کامل توسط این نیرو، با موفقیت از آبهای تنگه هرمز عبور کردهاند.
در این اطلاعیه با اشاره به شرایط حساس منطقه تصریح شده است که بهرغم تنشها و ناامنیهای اخیر ناشی از تحرکات نیروهای آمریکایی در خلیج فارس، نیروی دریایی سپاه موفق شده است یک آبراه کاملاً ایمن و باثبات را برای تردد ناوگان کشتیرانی و استمرار چرخه تجارت جهانی فراهم و تضمین نماید.
انتهای پیام/