۰۱:۵۷

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

ابلاغ ۲ مأموریت رئیس‌جمهور به وزارت نفت

پزشکیان
رئیس‌جمهور ۲ مأموریت به وزارت نفت ابلاغ کرد.
کد خبر : ۶۵۹۹
به گزارش هاب صنعت؛

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ضمن ابلاغ ۲ مأموریت به وزارت نفت گفت: نخست، اولویت‌بندی تخصیص گاز به بخش‌های مولد، ثروت‌آفرین و دارای بازدهی اقتصادی بالاست، زیرا اگر از هدررفت انرژی جلوگیری شود، می‌توان این منابع را در اختیار صنایع و بخش‌های اقتصادی قرار داد و از این طریق میلیارد‌ها دلار درآمد و ارزش افزوده برای کشور ایجاد کرد.

وی افزود: مأموریت دوم، تدوین نظام سهمیه‌بندی و تخصیص استانی بر اساس نیاز واقعی هر منطقه است تا با مدیریت دقیق منابع، امکان تأمین پایدار انرژی برای بخش‌های حیاتی و راهبردی کشور فراهم شود.

تعداد بازدید : 3
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha