مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ضمن ابلاغ ۲ مأموریت به وزارت نفت گفت: نخست، اولویتبندی تخصیص گاز به بخشهای مولد، ثروتآفرین و دارای بازدهی اقتصادی بالاست، زیرا اگر از هدررفت انرژی جلوگیری شود، میتوان این منابع را در اختیار صنایع و بخشهای اقتصادی قرار داد و از این طریق میلیاردها دلار درآمد و ارزش افزوده برای کشور ایجاد کرد.
وی افزود: مأموریت دوم، تدوین نظام سهمیهبندی و تخصیص استانی بر اساس نیاز واقعی هر منطقه است تا با مدیریت دقیق منابع، امکان تأمین پایدار انرژی برای بخشهای حیاتی و راهبردی کشور فراهم شود.
انتهای پیام/