۰۰:۵۴

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

جلسه مشترک وزیر نیرو با اعضای کمیسیون اقتصادی برگزار شد

وزیر نیرو
جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در نشستی با وزیر نیرو و تعدادی از معاونین وزیر دیدار کردند. 
کد خبر : ۶۵۶۲
به گزارش هاب صنعت؛

صبح امروز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۵، جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشستی با عباس علی‌آبادی وزیر نیرو و تعدادی از معاونین وزیر دیدار کردند. 

رئیس کمیسیون انرژی با بیان اینکه مسئله انرژی در ایران با تنظیم اقتصاد آب و از مسیر کمیسیون اقتصادی می‌گذرد، گفت: «ما در صنعت حرکت‌های رو به جلو داشته‌ایم، اما در اقتصاد آن باید قوی‌تر ظاهر شویم.»

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha