۰۵:۵۷

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

ادارات ۱۵ شهر خوزستان سه‌شنبه تعطیل و دورکار شد

ادارات
بنا بر مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، مقرر شد روز سه‌شنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت فعالیت ادارات در ۱۵ شهر استان به صورت دورکاری انجام می‌پذیرد.
کد خبر : ۶۵۴۶
به گزارش هاب صنعت؛

بر اساس اعلام استانداری خوزستان با توجه به ورود توده گرد و غبار با منشأ خارجی از سمت غرب استان و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، بنا بر مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان خوزستان، مقرر شد روز سه‌شنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت فعالیت ادارات در ۱۵ شهر استان به صورت دورکاری انجام می‌پذیرد.

این شهر‌ها شامل اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، شوشتر، گتوند، هویزه، دشت آزادگان، شادگان، آبادان و خرمشهر هستند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha