۱۸:۴۶

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

رئیس‌جمهور: رعایت الگوی مصرف در بخش انرژی ضروری است

پزشکیان
رئیس‌جمهور گفت: ما سه برابر اروپا از برق و گاز استفاده می‌کنیم، درحالی که در این حوزه چالش داریم اما اگر رعایت کنیم گاز و برق کارخانه را قطع نخواهیم کرد و مشکل نخواهیم داشت.
کد خبر : ۶۵۲۸
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور امروز (دوشنبه، ۲۸ اردیبهشت) با حضور در گردهمایی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی که از سوی شورای اطلاع‌رسانی دولت و با حضور جمعی از اعضای هیئت وزیران برگزار شد، گفت: باید صادقانه با جامعه صحبت کرد. پیام و اطلاعات غلط مبنی بر اینکه دشمن در حال نابودی و ما در حال شکوفایی هستیم اشتباه است. هم ما و هم آنها مشکل داریم.

وی افزود: ما سر خم نخواهیم کرد. من به‌هیچ‌وجه در برابر هیچ قدرتی سر خم نخواهم کرد. عزت کشور را قربانی راحت‌طلبی و دنیای خود نخواهیم کرد، اما باید با تدبیر مملکت را اداره کنیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به اهمیت نقش روابط‌عمومی‌ها در تبیین صرفه‌جویی در انرژی، تأکید کرد: ما سه برابر اروپا از برق و گاز استفاده می‌کنیم درحالی که در این حوزه مشکل داریم و تداوم این روند منجر به ایجاد چالش در تابستان و زمستان می‌شود. اگر رعایت کنیم گاز و برق کارخانه را قطع نخواهیم کرد و مشکل نخواهیم داشت. این تبعات به همه می‌رسد.

پزشکیان با تأکید بر ضرورت صرفه‌جویی بیان کرد: این تصور که عده‌ای از ما بهتر هستند را کنار بگذاریم، هر کسی که در این مملکت زندگی می‌کند با هر قومیت و جنسیت برای این آب‌وخاک است و حق دارد و می‌تواند برای عزت و سربلندی کشور نقش بازی کند. باید اجازه دهیم اینها نقش بازی کنند، نه اینکه فکر کنیم ما هرچه گفتیم آنها باید اطاعت کنند و ما هر سیاست‌گذاری کردیم آنها باید بپذیرند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha