۱۲:۴۶

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

سخنگوی دولت: طرح‌های بهینه‌سازی مصرف گاز با همکاری شرکت‌های کارور دنبال می‌شود

مصرف گاز
سخنگوی دولت گفت: شرکت ملی گاز ایران اجرای هدفمند طرح‌های بهینه‌سازی مصرف گاز را با همکاری شرکت‌های کارور در استان‌های مختلف کشور دنبال می‌شود.
کد خبر : ۶۵۰۲
به گزارش هاب صنعت؛

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت عصر شنبه (۲۶ اردیبهشت) در گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان اینکه شرکت ملی گاز ایران اجرای مستمر و هدفمند طرح‌های بهینه‌سازی را از محور‌های اصلی مدیریت مصرف انرژی در کشور می‌داند، بیان کرد: در حوزه کشاورزی، صنایع، نیروگاه‌ها، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها که انرژی‌بر هستند، طرح بهینه‌سازی دنبال می‌شود.

وی افزود: هم‌اکنون شرکت ملی گاز ایران ۷۵ قرارداد با شرکت‌های کارور در ۲۹ استان امضا کرده‌اند که این موضوع نقش مهمی در کاهش مصرف انرژی در کشور خواهد داشت.

سعید توکلی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران چندی پیش از امضای ۷۵ قرارداد با شرکت‌های کارور با شرکت‌های گاز استانی خبر داد و اعلام کرد که توسعه همکاری با این شرکت‌ها یکی از رویکرد‌های مهم شرکت ملی گاز ایران در اجرای سیاست‌های بهینه‌سازی مصرف است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha