ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ گفت: با ابلاغ ساعات کاری جدید، قرارگاه پایش مصرف برق شهر تهران، رصد لحظهای مصرف بیش از پنج هزار نهاد عمومی و دستگاه اجرایی را آغاز کرد.
وی با بیان اینکه انتظار میرود با تغییر ساعات کاری، بیش از ۱۵۰ مگاوات از مصرف برق پایتخت در ساعات اوج بار کاهش پیدا کند افزود: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، ادارات موظفند مصرف برق خود را در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته کاهش دهند. همچنین دمای سامانههای سرمایشی باید روی ۲۵ درجه تنظیم و حداقل یک ساعت پیش از پایان کار خاموش شود.
ناظریان ادامه داد: مصرف برق ادارات بهصورت میدانی و از طریق کنتورهای هوشمند رصد میشود و در صورت تخلف، برق ادارات پرمصرف محدود یا قطع میشود.
انتهای پیام/