نخستوزیر ژاپن اعلام کرد: یک کشتی وابسته به ژاپن پس از عبور موفق از تنگه هرمز، خلیج فارس را ترک کرده و در مسیر ژاپن قرار دارد.
دولت ژاپن برای عبور این کشتی هماهنگیهای مختلفی انجام داده که شامل تماس مستقیم او با مسعود پزشکیان و همچنین تلاشهای «موتگی» وزیر امور خارجه ژاپن با مشارکت سفارت این کشور و دیگر طرفها بوده است.
انتهای پیام/