۲۲:۰۷

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

یک کشتی ژاپنی با مجوز ایران از تنگه هرمز عبور کرد

نفتکش
یک کشتی وابسته به ژاپن پس از عبور موفق از تنگه هرمز، خلیج فارس را ترک کرد.
کد خبر : ۶۴۴۹
به گزارش هاب صنعت؛

نخست‌وزیر ژاپن اعلام کرد: یک کشتی وابسته به ژاپن پس از عبور موفق از تنگه هرمز، خلیج فارس را ترک کرده و در مسیر ژاپن قرار دارد. 

دولت ژاپن برای عبور این کشتی هماهنگی‌های مختلفی انجام داده که شامل تماس مستقیم او با مسعود پزشکیان و همچنین تلاش‌های «موتگی» وزیر امور خارجه ژاپن با مشارکت سفارت این کشور و دیگر طرف‌ها بوده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha