۲۱:۴۵

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

دولت از بازار برق خارج شد

شبکه برق
هیئت وزیران رای خروج دولت از بازار برق را ابلاغ کرد.
کد خبر : ۶۴۴۱
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از خبرگزاری فارس، مشترکان برق با مصرف بالای ۱۵۰ کیلووات شامل بخش‌های خانگی، صنعتی و کشاورزی از تاریخ ۲۲ تیر باید برق خود را به جای دولت از بورس انرژی خریداری کنند.

پیشتر برنامه هفتم توسعه دولت را مکلف به خروج از بازار برق کرده بود.

از سال آینده دامنه خرید و فروش برق در بورس برای مشترکان بالای ۳۰ کیلووات نیز برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha