۱۷:۵۲

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

اولین دور از گفت‌وگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا به پایان رسید

اولین دور از گفت‌وگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا به پایان رسید
گفت‌و‌گو‌های غیرمستقیم بین و آمریکا راجع به موضوع رفع تحریم‌ها و بحث هسته‌ای، پایان یافت.
کد خبر : ۶۴۴

به گزارش هاب‌صنعت؛ وزارت امور خارجه در بیانیه‌ای اعلام کرد: گفت‌و‌گو‌های غیرمستقیم بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا راجع به موضوع رفع تحریم‌ها و بحث هسته‌ای، پایان یافت.

در این گفت‌و‌گو‌ها که با وساطت عمان انجام شد، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و استیو ویتکوف نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور خاورمیانه، در فضایی سازنده و مبتنی بر احترام متقابل مواضع دولت‌های متبوع خود راجع به موضوعات مرتبط با برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران و رفع تحریم‌های غیرقانونی علیه ایران را از طریق وزیر امور خارجه عمان تبادل کردند.

طرفین موافقت کردند که این گفت‌و‌گو‌ها در هفته آینده ادامه یابد.

شایان ذکر است پس از پایان بیش از ۲ ساعت و نیم مذاکرات غیر مستقیم، روسای هیئت‌های نمایندگی ایران و آمریکا در هنگام ترک محل گفت‌و‌گو‌ها با حضور وزیر امور خارجه عمان دقایقی گفت‌و‌گو کردند.

تعداد بازدید : 10
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha