۰۶:۵۴

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

اعتراف به زخم کاری بر قلب انرژی امارات

حبشان
شرکت ادنوک امارات اعلام کرد که مجتمع فرآوری گاز «حبشان» تا پیش از سال ۲۰۲۷ به ظرفیت تولید کامل خود باز نخواهد گشت.
کد خبر : ۶۴۰۸
به گزارش هاب صنعت؛

شرکت ادنوک امارات با انتشار بیانیه‌ای رسمی، اعلام کرد که مجتمع استراتژیک و عظیم فرآوری گاز «حبشان» که در حملات ماه آوریل و در جنگ با ایران آسیب دیده بود، تا پیش از سال ۲۰۲۷ به ظرفیت تولید کامل خود باز نخواهد گشت.

بر اساس این گزارش، این مجتمع که از بزرگ‌ترین تأسیسات گازی جهان به شمار می‌رود، در حال حاضر با حدود ۶۰ درصد ظرفیت خود فعال است. 

ادنوک برنامه‌ریزی کرده است تا پایان سال ۲۰۲۶ این ظرفیت را به ۸۰ درصد افزایش داده و هدف نهایی برای بازگشت به تولید کامل را سال ۲۰۲۷ تعیین کرده است. این زمان‌بندی بلندمدت، نشان‌دهنده عمق آسیب‌های وارد شده به زیرساخت‌های این قطب انرژی در ابوظبی است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha