۱۵:۲۷

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

افتتاح اولین ناوگان برقی اکیپ عملیاتی ویژه امور دیسپاچینگ با حضور وزیر نیرو

وزیر نیرو
اولین ناوگان برقی اکیپ عملیاتی ویژه امور دیسپاچینگ با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.
کد خبر : ۶۳۸۸
به گزارش هاب صنعت؛

عباس علی آبادی، وزیر نیرو در آیین افتتاح این ناوگان از مسئولان مربوط خواست که در نقاط مختلف شهر، برق لازم را برای شارژ خودرو‌های برقی و حتی تلفن‌های همراه مردم فراهم کنند، که اینکار می‌تواند در پای تیر‌های برق هم فراهم شود.

وزیر نیرو در جمع مدیران روابط عمومی وزارت نیرو از مردم خواست مصرف انرژی را مدیریت کنند و از روابط عمومی‌های دستگاه‌های مربوط خواست در تبیین این موضوع از هیچ کوششی فروگذار نکنند.

وزیر نیرو تاکید کرد که خوش مصرف‌های آب و برق تشویق می‌شوند و برای بد مصرف‌ها محدودیت به وجود خواهد آمد.

وی با قدرشناسی از تلاش‌های انجام شده در تولید انرژی و با توجه به شرایط جنگ و آثار آن، ابراز امیدواری کرد که با کمک و همراهی مردم، مشکلی در تامین انرژی مردم در تابستان پیش رو پیش نیاید.

علی آبادی گفت: دستاورد‌های صرفه جویی در مصرف برق و آب در استان‌ها و مناطقی که صرفه جویی می‌کنند مصرف خواهد شد و خوش مصرف‌ها نیز به اشکال مختلف تشویق می‌شوند.

در این مراسم جمعی از مسئولان روابط عمومی و خانواده‌های شهدای وزارت نیرو در جنگ رمضان سخن گفتند.

همچنین در ادامه این مراسم، وزیر نیرو از کتاب‌های مرتبط با عملکرد وزارت نیرو در جنگ رمضان رونمایی کرد.

با توجه به شرایط جنگی تحمیل شده، نیازمندی به همراهی عمومی و مشترکان در مدیریت مصرف بیش از پیش احساس می‌شود و همانطور که در ۲ سال گذشته با کمک روابط عمومی‌ها موفقیت‌های چشمگیری در مدیریت مصرف برق و آب داشتیم در آینده نیز باید مدیریت پایداری این دو حوزه مهم با کمک روابط عمومی‌ها با قدرت ادامه یابد.

علی‌آبادی با اشاره به اینکه صنعت برق ایران اکنون یکی از بخش‌های پیشرفته منطقه و جهان است، تصریح کرد: بسیاری از کشور‌های منطقه از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مهندسی ایران در حال استفاده هستند و این واقعیت افتخارآمیز باید به مردم به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

وزیر نیرو خاطرنشان کرد: امروز زیر شدیدترین تحریم‌ها صنعت آب و برق کشور پایدار و استوار به کار خود ادامه می‌دهد و همین مهم گویای پیشرفت‌ها و خودکفایی این دو صنعت پرافتخار است.

وی با اشاره به مشکل پرمصرفی در کشور گفت: سال گذشته برخلاف رویه‌های گذشته که ۵ درصد مصرف اضافه می‌شد، ۳ درصد کاهش مصرف در حوزه برق داشتیم. همچنین در حوزه آب شرب به اندازه ظرفیت یک سد بزرگ صرفه‌جویی شد که این واقعیت‌های مهم گویای همراهی مردم و عملکرد ارزشمند روابط عمومی‌ها است.

علی‌آبادی تأکید کرد: برنامه وزارت نیرو این است که خوش‌مصرف‌ها دچار قطعی آب و برق نشوند، اما با ابزار‌های هوشمند بدمصرف‌ها محدود خواهند شد تا عدالت در توزیع آب و برق ایجاد شود.

وزیر نیرو در بخش پایانی سخنان خود ضمن قدردانی از عملکرد روابط عمومی‌های صنعت آب و برق در ۲ سال گذشته و بر حمایت مالی از برنامه‌های روابط عمومی تأکید کرد و افزود: اطمینان داریم با عملکرد مطلوب بخش‌های فنی مهندسی صنعت آب و برق و نیز اقدمات اجرایی و اطلاع رسانی‌های روابط عمومی‌ها فصل گرم سال جاری را نیز با موفقیت سپری خواهیم کرد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha