۰۱:۵۱

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

عبور تنها ۹ کشتی کانتینری طی ۶۰ روز از تنگه هرمز

کشتی
تنها ۹ فروند کشتی توانسته‌اند در ۶۰ روز گذشته با موفقیت عبور کنند که از این تعداد، ۲ کشتی برای عبور نیاز به تلاش مجدد داشتند.
کد خبر : ۶۳۷۶
به گزارش هاب صنعت؛

مارین ترافیک که در حوزه ردیابی کشتیرانی فعالیت می‌کند اعلام کرد: ۲ ماه از انسداد تنگه هرمز برای تردد کشتی‌های تجاری کانتینری می‌گذرد.

طبق داده‌های کپلر، ۵۳ فروند کشتی متعلق به ۱۰ شرکت برتر کشتیرانی جهان در خلیج فارس حضور دارند که ۷۹ درصد آنها (حدود ۴۲ فروند) هنوز موفق به خروج از تنگه هرمز نشده‌اند.

تنها ۹ فروند کشتی توانسته‌اند با موفقیت عبور کنند. از این تعداد، ۲ کشتی برای عبور نیاز به تلاش مجدد داشتند که هر ۲ متعلق به شرکت چینی COSCO بودند. این شرکت تنها اپراتوری است که موفق به عبور از تنگه شده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha