۱۵:۵۴

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

بحران انرژی در هند؛ مودی خواستار صرفه‌جویی شد

قیمت سوخت
در پی بحران انرژی ناشی از جنگ آمریکا علیه ایران در پرجمعیت‌ترین کشور جهان، نخست‌وزیر هند، از شهروندان این کشور خواست که در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنند.
کد خبر : ۶۳۵۸
به گزارش هاب صنعت؛

در پی حس شدن پیامد‌های انرژی ناشی از جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران در پرجمعیت‌ترین کشور جهان، نارندرا مودی، نخست‌وزیر هند، از شهروندان این کشور خواست که در مصرف سوخت صرفه‌جویی و دورکاری کنند.

مودی امروز در یک تجمع عمومی گفت: باید مصرف بنزین و گازوئیل را محدود کنیم. در شهر‌هایی که خطوط مترو دارند، تصمیم بگیریم که با مترو سفر کنیم؛ و اگر مجبور به استفاده از ماشین هستیم، باید سعی کنیم هم‌سفر پیدا کنیم.

وی افزود: در شرایط فعلی، باید تأکید زیادی بر صرفه‌جویی در ارز داشته باشیم» و از هندی‌ها خواست که طلا نخرند و از سفر و برگزاری مراسم عروسی در خارج از کشور خودداری کنند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha