۰۲:۵۵

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی: تابستان خاموشی خواهیم داشت

نیروگاه برق
رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد تابستان امسال به طور مستمر روزانه ۲ ساعت قطعی برق خانگی، تجاری و اداری داشته باشیم.
کد خبر : ۶۳۳۹
به گزارش هاب صنعت؛

آرش نجفی، رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی گفت: اکنون قرار است برق پتروشیمی‌های آسیب‌دیده از جنگ که تاکنون خودتامین بوده‌اند از شبکه سراسری تامین شود. یعنی نزدیک ۱۰۰۰ مگاوات برق پایدار و به صورت مداوم و شبانه روزی باید به مجتمع‌های پتروشیمی ارسال شود، نتیجه اینکه هر آنچه در تجدیدپذیر تولید می‌شود صرف پتروشیمی‌ها می‌شود، بنابراین در بهترین حالت ما همچنان صورت مسئله سال گذشته را داریم.

وی افزود: به نظر می‌رسد تابستان امسال به طور مستمر روزانه ۲ ساعت قطعی برق خانگی، تجاری و اداری داشته باشیم و البته بخش صنعت هم همواره در اولویت قطعی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha