۲۱:۴۵

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

شبکه برق تهران به شرایط پیش از جنگ بازگشت

برق
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به خسارات ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به استان تهران گفت: در بخش زیرساختی نیز شبکه برق استان با اقدامات انجام‌شده به شرایط پیش از جنگ بازگشته است.
کد خبر : ۶۳۱۶
به گزارش هاب صنعت؛

سید کمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران روز شنبه در حاشیه قرارگاه هماهنگی و عملیات اجرایی آواربرداری و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حملات رژیم صهیونیستی به استان تهران علاوه بر مراکز نظامی، امنیتی، انتظامی، عمومی و خدماتی، تعداد زیادی از واحد‌های مسکونی غیرنظامی را نیز دربر گرفت و نزدیک به ۶۰ هزار واحد مسکونی در استان دچار آسیب شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: در حوزه برق، بخش عمده آسیب‌ها برطرف شده و اکنون شرایط شبکه تقریبا به وضعیت پیش از جنگ بازگشته است؛ در بخش سوخت، آب و فاضلاب و همچنین برخی مراکز درمانی و آموزشی آسیب‌دیده نیز عملیات ترمیم در حال انجام است.

وی با اشاره به نقش شهرداری‌ها در مدیریت شرایط بحرانی گفت: در همان لحظات اولیه اصابت‌ها، شهرداری‌ها در حوزه مهار حریق، آواربرداری اولیه، رهاسازی مصدومان و انتقال پیکر شهدا از زیر آوار وارد عمل شدند و اکنون نیز عملیات پاکسازی و آواربرداری تکمیلی در مناطق مختلف ادامه دارد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha