شرکت برق تهران توصیههایی به شهروندان در راستای صرفهجویی و بهینهسازی مصرف ارائه کرد که به شرح زیر است:
تنطیم دمای سیستمهای سرمایشی ادارات بر روی دمای ۲۵ درجه سانتیگراد
اطمینان از خاموش بودن سیستم سرمایشی ادارات بعد از پایان ساعت کار
پرهیز جدی از نورپردازی نمای ساختمانهای اداری، تجاری و مسکونی در ایام اوج مصرف انرژی
استفاده از ظرفیت مولدهای اضطراری ادارات از ساعت ۱۱ تا پایان وقت اداری
استفاده از سایبان برای کولرهای آبی منازل مسکونی
استفاده از دور کند کولرهای آبی
رعایت دمای ۲۵ درجه کولرهای گازی
استفاده از موتورهای bldc در کولرهای آبی
عدم استفاده از وسایل برقی پر مصرف از ساعت ۱۲ الی ۱۶
انتهای پیام/