اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه اقدامی که شب گذشته انجام شد هم نقض فاحش حقوق بینالملل و هم نقض آتشبس بود اظهار کرد: البته مدافعین کشور سیلی بزرگی به دشمن زدند و با تمام توان شرارت دشمنان را دفع کردند.
وی افزود: ما در وضعیت اسمی آتشبس قرار داریم نیروهای مسلح ما با تمام توان آمادگی دارند و هم با دقت رصد میکنند هرجا که لازم باشد با تمام توان به هرگونه تعرض و ماجراجویی پاسخ میدهد اما بایستی گفت که شرارتتان دفع شده است.
بقایی ادامع داد: درباره مذاکرات باید گفت که در حال بررسی است و به نتیجه نهایی رسیدیم حتما اعلام خواهیم کرد.
انتهای پیام/