۱۳:۰۹

۱۴۰۵/۰۲/۱۷

اعلام آمادگی وزارت نیرو برای جبران برق صنایع آسیب‌دیده در جنگ رمضان

برق
وزیر نیرو از آمادگی این وزارت‌خانه برای جبران برق صنایع آسیب‌دیده جنگ رمضان خبر داد.
کد خبر : ۶۲۴۰
به گزارش هاب صنعت؛

عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو درباره آسیب شبکه برق پتروشیمی‌ها و فولاد در جنگ تحمیلی سوم گفت: میزان آسیب را خودشان اعلام می‌کنند بنده ورود نخواهم کرد، ولی این صنایع صدمه دیدند، اما وزارت نیرو اعلام کرد که آمادگی دارد از محل قدرت تأمین شده نیروگاه‌های کشور برق این صنایع را باتوجه به شرایط حاضر آن جبران کند.

وزیر نیرو ادامه داد: در حال حاضر ما برای پتروشیمی، فولاد و صنایعی که دچار آسیب شده‌اند به طوری که خودشان قبلا تأمین برق داشتند و یا با ما قرار داد داشتند اعلام کرده‌ایم که می‌توانیم نیازشان را برطرف کنیم چنانچه مصرف برق در بخش خانگی روند افزایشی داشته باشد بتوانیم مازاد برق باقی مانده را به صنایع انتقال دهیم البته هموطنان به موضوع رعایت الگوی مصرف واقف هستند، زیرا این صنایع کمک به اقتصاد کشور و مردم است.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha