به گزارش هابصنعت به نقل از خبرگزاری صداوسیما، فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی استان تهران درباره مصرف سوخت در استان تهران اظهار کرد: مصرف سوخت در این استان بسیار وحشتناک است، بهطوریکه معادل ۱۵ استان کشور در استان تهران مصرف بنزین داریم.
وی با اشاره به اینکه ۱۰ تا ۱۲ درصد سوخت کشور در استان تهران مصرف میشود، تصریح کرد: روزانه بیش از ۲۰ میلیون لیتر سوخت بنزین در استان تهران مصرف میشود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی استان تهران بیان کرد: ما آمادگی کامل را برای تأمین سوخت ایام نوروز داریم و از این نظر مشکلی در تأمین فرآوردههای سوختی نداریم.
انتهای پیام/