۱۹:۲۳

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

پنهان‌کاری آمریکا درباره سرنوشت ۲ کشتی

نفتکش
از کشتی‌های آمریکایی که گفته می‌شود از تنگه عبور کرده‌اند، خبری در سامانه‌های رهیابی نیست.
کد خبر : ۶۱۸۶
به گزارش هاب صنعت؛

دو کشتی تجاری که دیروز آمریکا مدعی عبور آنها از مسیری جدید در تنگه هرمز شده بود، تاکنون هیچ سیگنالی مخابره نشده است.

ساعاتی پیش، یک منبع آگاه خبر داد که دو کشتی تجاری آمریکا در بخش جنوبی تنگه هرمز گیر افتاده‌اند و راه پیشروی یا برگشت ندارند.

بر اساس داده‌های ناوبری، کشتی‌ها معمولا چند ساعت پس از عبور از تنگه هرمز سامانه موقعیت‌یاب خودکار (AIS) خود را روشن می‌کنند، اما با گذشت حدود ۲۴ ساعت از خبر عبور دو کشتی، هیچ سیگنالی مخابره نشده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha