ساعاتی پس از شروع عملیات آمریکا در تنگه هرمز، دادههای ناوبری بینالمللی کشتیها گزارش داد، ۲ فروند کشتی واقع در تنگه هرمز که پیشتر تلاشهای ناکامی در عبور از تنگه داشتند، محبور به بازگشت از منطقه تنگه هرمز بهسمت میانه خلیج فارس شدند.
یک ناخدای حاضر در نفتکشهای متوقفشده در خلیج فارس به بلومبرگ گفت: سیاستمداران روی هوا حرف میزنند و نفتکشی جرات عبور از هرمز خارج از ضوابط ایران را ندارد.
انتهای پیام/