۱۵:۰۴

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

ای‌بی‌سی از انتقال خدمه کشتی «توسکا» به پاکستان برای بازگشت به ایران خبر داد

کشتی
شبکه‌ای‌بی‌سی (ABC) اعلام کرد: کشتی توسکا و خدمه آن به منظور تمهیدات لازم برای بازگرداندن آنها به ایران، به پاکستان منتقل شده‌اند.
کد خبر : ۶۱۷۲
به گزارش هاب صنعت؛

شبکه‌ای‌بی‌سی (ABC) به نقل از فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد: کشتی توسکا و خدمه آن به منظور تمهیدات لازم برای بازگرداندن آنها به ایران، به پاکستان منتقل شده‌اند.

همچنین این شبکه به نقل از سنتکام افزود: ۲۲ نفر از خدمه کشتی توسکا برای بازگشت به تهران، به پاکستان انتقال یافته‌اند.

وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد خدمه کشتی توسکا امروز به مقامات ایرانی تحویل داده خواهند شد.

بر اساس اعلام این وزارتخانه کشتی توسکا پس از تعمیرات، با هماهنگی واشنگتن و تهران، به صاحبان اصلی خود بازگردانده می‌شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha