فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا (ص) گفت: مکرر اعلام کردهایم امنیت تنگه هرمز در اختیار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و در هر شرایطی هرگونه عبور و مرور امن، با هماهنگی نیروهای مسلح صورت میگیرد.
وی افزود: سران جنایتکار و ارتش متجاوز و تروریست آمریکا که مدتی است که در آبهای آزاد و بینالمللی جهان به سرقت و دزدی دریایی روی آوردهاند و امنیت تجارت و اقتصاد جهانی را در معرض خطر قرار داده اند.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا (ص) ادامه داد: ملت و نیروهای مسلح آماده و مقتدر ایران تا کنون ثابت کردهاند که به هرگونه تهدید و تجاوز دشمن در هر سطحی و در هر منطقهای از ایران بسیار سخت و پشیمان کننده پاسخ میدهند.
وی اظهار کرد: به تمام کشتیهای تجاری و نفتکش اعلام میکنیم از هرگونه اقدامی برای تردد بدون هماهنگی نیروهای مسلح مستقر در تنگه هرمز خودداری کنند تا امنیت آنها به خطر نیفتد.
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا (ص) اظهار کرد: هشدار میدهیم هر نیروی مسلح بیگانه بخصوص ارتش متجاوز آمریکا، چنانچه قصد نزدیکشدن و ورود به تنگه هرمز را داشته باشند مورد تهاجم قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/