۴۳ درصد منابع آبی تهران صرف شرب میشود/ ادامه تنش آبی در تهران
حبیبی، معاون حفاظت و بهرهبرداری شرکت آب منطقهای تهران گفت: استان تهران یکی از استانهای کشور است که نزدیک به ۴۳ درصد از کل منابع آبی آن به آب شرب اختصاص یافته است. این ویژگی، استان تهران را به یک مورد منحصربهفرد در میان سایر استانها تبدیل کرده است. اگر ما بتوانیم حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از این حجم آب شرب را صرفهجویی کنیم، این عدد به عنوان یک متغیر تاثیرگذار در مدیریت منابع آب خواهد بود.