به نقل از شرکت ملی گاز ایران، در حکمی از سوی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، فرهاد حیدری بهعنوان سرپرست دفتر شعبه چهارم هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان وزارت نفت منصوب شد. در حکم سعید توکلی آمده است: «با نظر به مراتب تعهد، دانش و توانمندیهای جنابعالی و حسب موافقت نماینده محترم وزیر و مدیرکل هماهنگی هیئتهای رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان صنعت نفت، به موجب این حکم بهعنوان سرپرست دفتر شعبه چهارم هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان وزارت نفت جهت هدایت و راهبری امور مربوط با فرایندهای اجرایی هیئت ارتقای انضباط اداری، تسریع در بررسی پروندهها، صیانت و مراقبت از اسناد و اطلاعات افراد و ایجاد هماهنگی مؤثر میان واحدهای مرتبط منصوب میشوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و با برنامهریزی دقیق، تعامل سازنده با اعضای هیئت و سایر مراجع ذیربط و اهتمام به اصول اخلاقی و اداری، در پیشبرد اهداف سازمانی و صیانت از حقوق کارکنان و ارتقای سلامت اداری موفق و مؤید باشید.
فرصت را مغتنم میشمارم و از زحمات و خدمات ارزشمند جناب آقای فرشید بهفـر در مدت تصدی مسئولیت فوق، تشکر و قدردانی میکنم.»
انتهای پیام/