یک شهروند آمریکایی با بیان اینکه اعضای خانوادهام بیمار هستند و نمیتوانم به سراسر ایالت یا شمال به ملاقاتشان بروم، چون الان رانندگی با بنزین تقریباً ۵ دلار در هر گالن خیلی گران است اظهار کرد: این مسخره است، ما بزرگسالانی داریم که گاهی اوقات بدون غذا میمانند تا فرزندانشان بتوانند غذا بخورند؛ ما در ثروتمندترین کشور جهان هستیم و این هرگز نباید اتفاق بیفتد.
انتهای پیام/