۰۲:۴۸

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

گلایه‌های شهروند آمریکایی از افزایش هزینه‌های زندگی به دلیل جنگ با ایران

قیمت بنزین
یک شهروند آمریکایی گفت: به دلیل گرانی بنزین، نمی‌توانم به ملاقات بستگان بیمارم بروم.
کد خبر : ۶۱۲۲
به گزارش هاب صنعت؛

یک شهروند آمریکایی با بیان اینکه اعضای خانواده‌ام بیمار هستند و نمی‌توانم به سراسر ایالت یا شمال به ملاقات‌شان بروم، چون الان رانندگی با بنزین تقریباً ۵ دلار در هر گالن خیلی گران است اظهار کرد: این مسخره است، ما بزرگسالانی داریم که گاهی اوقات بدون غذا می‌مانند تا فرزندان‌شان بتوانند غذا بخورند؛ ما در ثروتمندترین کشور جهان هستیم و این هرگز نباید اتفاق بیفتد.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha