۱۷:۵۸

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های نفت و نیرو برگزار شد

نشست
مدیران کل روابط عمومی وزارتخانه‌های نفت و نیرو به همراه رؤسای روابط عمومی شرکت‌ها و مدیران رسانه‌ای دو مجموعه در نشستی مشترک راهکار‌های کاهش مصرف انرژی در شرایط پساجنگ و فصل گرم سال را بررسی کردند.
کد خبر : ۶۱۰۶
به گزارش هاب صنعت؛

در نشست روز شنبه (۱۲ اردیبهشت) مدیران کل روابط عمومی، رؤسای روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه و مدیران رسانه و اطلاع‌رسانی وزارتخانه‌های نفت و نیرو، سامان قدوسی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، به همکاری دوجانبه برای ایجاد راهکار‌هایی به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی همه کشور‌های جهان بر موضوع مصرفه بهینه در بخش انرژی تأکید دارند.

وی با یادآوری اینکه در ایام جنگ شاهد بودیم که بسیاری از کشور‌های جهان با توجه به کمبود سوخت، ناچار به مدیریت و صرفه‌جویی در این بخش شدند، افزود: از این رو ایجاد راهکار‌هایی برای کاهش مصرف انرژی در شرایط پساجنگ ضروری به نظر می‌رسد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت تصریح کرد: با همکاری دو وزارتخانه نفت و نیرو، همچنین همه مردم شریف ایران می‌توانیم با کمترین مشکل تابستان پیش رو را سپری کنیم.

در همین حال، غلامحسین مقیمی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، در این نشست با بیان اینکه دو وزارتخانه نفت و نیرو درباره راهکار‌هایی برای کاهش مصرف انرژی در کشور همسو و هم‌جهت هستند، بیان کرد: با همگرایی دو وزارتخانه و همکاری مردم در مدیریت بهینه انرژی می‌توانیم شرایط پساجنگ را مدیریت و از چالش‌های پیش رو به‌خوبی عبور کنیم.

در این نشست مدیران روابط عمومی دو وزارتخانه با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در ایام پس از جنگ تحمیلی اخیر و خسارت‌های تحمیل‌شده به زیرساخت‌های این حوزه، بر اهمیت هماهنگی در مدیریت مصرف در ماه‌های پیش رو تأکید کردند. 

ایجاد راهکار‌هایی برای مدیریت مصرف انرژی گامی مؤثر در مسیر بهره‌مندی از سرمایه اجتماعی عظیم مردمی و تبدیل آن به مشارکت در مدیریت مصرف است و انتظار می‌رود با مشارکت عمومی شاهد بهبود حفظ پایداری توزیع و تأمین انرژی در فصل گرم سال بدون بروز مشکل خاص باشیم.  

 انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha