۱۷:۵۲

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

اجباری شدن استفاده از کارت سوخت شخصی برای همه خودرو‌ها

کارت سوخت
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی برای تمامی خودرو‌ها هنگام مراجعه به جایگاه‌ها (اعم از نرخ اول و دوم) ضروری است و کارت جایگاه‌ها فقط برای موارد اضطراری در نظر شده است.
کد خبر : ۶۱۰۵
به گزارش هاب صنعت؛

به نقل از شرکت پالایش و پخش سوخت، این شرکت به اطلاع عموم هموطنان گرامی می‌رساند:

۱ - با توجه به ضرورت مدیریت صحیح مصرف بنزین، استفاده از کارت هوشمند سوخت شخصی هنگام مراجعه به جایگاه‌ها و سوخت‌گیری (اعم از نرخ اول و دوم) ضروری است.

۲- کارت‌های سوخت موجود در جایگاه‌ها صرفاً برای شرایط اضطراری در نظر گرفته شده‌اند؛ لذا به منظور تسهیل خدمت‌رسانی، جلوگیری از ایجاد صف و صرفه‌جویی در زمان، از تمامی هموطنان محترم درخواست می‌شود حتماً کارت سوخت شخصی خود را به همراه داشته باشند.

۳- هموطنانی که به هر دلیل فاقد کارت هوشمند سوخت شخصی می‌باشند، می‌توانند از طریق یکی از روش‌های زیر نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند: 

 - مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ 

 - ثبت درخواست اینترنتی صدور کارت سوخت با انتخاب گزینه دریافت حضوری به نشانی: www.fcs.niopdc.ir 

۴- برای مالکان خودرو‌های وارداتی نیز امکان صدور کارت هوشمند سوخت شخصی بانرخ سوم فراهم شده است؛ لذا از تمامی مالکان محترم خودرو‌های وارداتی دعوت می‌شود جهت ثبت درخواست، به دفاتر پلیس +۱۰ یا سامانه اینترنتی صدور کارت سوخت با انتخاب گزینه دریافت حضوری به نشانی فوق مراجعه نمایند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha