مسعود پزشکیان، رئیسجمهور روز جمعه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: در نوجوانی کارگری کردهام، نان پربرکت این شغل شریف را خوردهام و به آن افتخار میکنم.
رئیسجمهور افزود: میدانم کارگر بودن یعنی نجابت، صبوری، عزتمند، ایستادگی در برابر دشواریها و ساختن آیندهای بهتر برای آنهایی که دوستشان داریم. آنطور که وعده داده بودم دستور جمعکردن شرکتهای پیمانکاری را صادر کردم.

انتهای پیام/