یاقوتی، مدیرکل مدیریت انرژی مشترکان توانیر گفت: با توجه به ناترازی برق که در فصل تابستان، امسال برنامههایی برای صرفهجویی هم در بخش خانگی، تجاری، کشاورزی و در بخش اداری تهیه شده است.
وی افزود: براساس این برنامه تعرفه برق نیم درصد کل مشترکان که بسیار بد مصرف هستند به میزان ۴۰ تا ۴۵ برابر مشترکانی است که در الگو مصرف میکنند.
یاقوتی ادامه داد: بخش اداری امسال ملزم شدند، در ساعت اداری ۲۰ درصد از مصرف برق خود و بعد از ساعت ۱۳ به میزان ۷۰ درصد از برق خود را کاهش دهند.
انتهای پیام/