۲۳:۱۰

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

قدردانی وزیر نفت از تلاش‌های کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران

وزیر نفت
وزیر نفت در بازدید از ستاد شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تلاش و فداکاری کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در روز‌های جنگ تحمیلی تقدیر کرد.
کد خبر : ۶۰۲۱
به گزارش هاب صنعت؛

محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت روز دوشنبه (هفتم اردیبهشت) در بازدید از ستاد شرکت پایانه‌های نفتی ایران از عملکرد قهرمانانه وزارت نفت و کارکنان صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان یکی از نمونه‌های افتخارآفرین یادکرد.

وی در بازدید از شرکت پایانه‌های نفتی از عملکرد مطلوب و افتخارآمیز کارکنان این مجموعه در دوران جنگ تحمیلی سوم قدردانی کرد.

وزیر نفت در این بازدید، ایستادگی و حضور دائمی مدیرعامل، مدیران ارشد و کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی در جزیره خارک را ستود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha