۰۲:۱۳

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

محاصره‌شکنی دوباره ایران؛ ۴ میلیون بشکه نفت صادر شد

نفت ایران
تانکرترکز از بارگیری ۴.۶ میلیون بشکه نفت در پایانه‌های ایران و عبور موفقیت‌آمیز ۴ میلیون بشکه دیگر از خط محاصره دریایی آمریکا خبر داد.
کد خبر : ۶۰۰۸
به گزارش هاب صنعت؛

به گزارش تانکرترکز، تحرکات جدید در پایانه‌های نفتی ایران از جهش صادراتی علیرغم تنش‌های دریایی حکایت دارد.

داده‌های ماهواره‌ای تایید می‌کنند که ایران ۴.۶ میلیون بشکه نفت خام را در پایانه‌های اصلی خود بارگیری کرده است.

همزمان، گزارش‌ها حاکی از آن است که ۴ میلیون بشکه دیگر موفق شده‌اند با عبور مخفیانه از «خط محاصره دریایی ایالات متحده»، از منطقه خارج شوند.

این عملیات خروج (Exfiltration) نشان‌دهنده ناکامی ناوگان آمریکا در مسدودسازی مسیر‌های ترانزیتی ایران است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha