۱۷:۲۹

۱۴۰۵/۰۲/۰۶

لوید زلیست: ممکن است یمن هم مثل ایران گرفتن عوارض دریایی را آغاز کند

باب المندب
به‌نظر می‌رسد یمن هم با الگوبرداری از ایران، درحال بررسی وضع عوارض برای کشتی‌های عبوری از دریای سرخ است. 
کد خبر : ۵۹۹۰
به گزارش هاب صنعت؛

قدیمی‌ترین نشریه دریانوردی جهان نوشت به‌نظر می‌رسد یمن هم با الگوبرداری از ایران، درحال بررسی وضع عوارض برای کشتی‌های عبوری از دریای سرخ است. 

این تحول درحالی ممکن است رخ دهد که ایران درحال اجرای عوارض مشابهی برای کشتی‌های عبوری از تنگه هرمز است، جایی‌که مبلغ پرداختی برای عبور امن ممکن است تا ۲ میلیون دلار برای هر کشتی برسد. 

گزارش گروه کارشناسان سازمان ملل متحد در اکتبر ۲۰۲۴ مدعی شده که یمن سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار از عوارض دریایی درآمد دارد، اما صنعا تاکنون این موضوع را رد کرده است.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha