۱۸:۲۳

۱۴۰۵/۰۲/۰۵

جایزه توانیر برای گزارش برق‌دزدی در کشور

شبکه برق
مدیر عامل توانیر با تأکید بر مدیریت مصرف برق در آستانه تابستان گفت: هم وطنان مصرف غیرمجاز را به سامانه ۳۰۰۰۶۱۲۱ گزارش دهند و جایزه بگیرند.
کد خبر : ۵۹۷۱
به گزارش هاب صنعت؛

محمد اله‌داد، مدیرعامل توانیر با اشاره به نزدیک شدن به فصل گرما گفت: با افزایش استفاده از سیستم‌های سرمایشی و افزایش مصرف در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، بار شبکه برق افزایش می‌یابد و ضرورت مدیریت مصرف بیش از پیش احساس می‌شود.

وی تأکید کرد: هدف این است که با همراهی مردم، کم‌ترین محدودیت در بخش‌های مختلف اعمال شود؛ همان‌گونه که در دوره‌های گذشته همکاری مشترکان نقش مؤثری در مدیریت مصرف داشته است.

مدیرعامل توانیر همچنین به موضوع مصرف غیرمجاز برق اشاره کرد و افزود: در برخی موارد، مصرف بدون کنتور و غیرقانونی در بخش‌های خانگی، تجاری و کشاورزی مشاهده می‌شود که مقابله با آن در دستور کار است.

وی گفت: سامانه ۳۰۰۰۶۱۲۱ برای دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه پیش‌بینی شده و به گزارش‌دهندگان و افرادی که در شناسایی این موارد همکاری کنند، پاداش پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
برچسب ها:
ارسال نظر
captcha