تلگراف نوشت: : ایران برگ برنده را در این بحران انرژی در اختیار دارد، فقط باید چند ماه دوام بیاورد؛ تمام کاری که تهران باید انجام دهد این است که چند ماه دیگر دوام بیاورد و منتظر بماند تا کمبود نفت واقعاً اثر خود را نشان دهد.
هر روزی که رویارویی در خلیج فارس ادامه پیدا میکند، جهان از یکهشتم عرضه نفت خود محروم میشود و بیشتر در ذخایر رو به پایان خود فرو میرود.
درصورت مقاومت ایران، رسیدن به بنزین ۸ دلاری و سهمیهبندی آن تا زمان انتخابات کنگره آمریکا چندان دور از ذهن نیست.
انتهای پیام/