۱۷:۱۵

۱۴۰۵/۰۲/۰۴

عبور یک ابرنفتکش تحریمی دیگر از تنگه هرمز

نفتکش
یک ابرنفتکش تحت تحریم آمریکابه تازگی از تنگه هرمز عبور کرده است و در شرق جزیره لارک لنگر انداخته است.
کد خبر : ۵۹۴۴
به گزارش هاب صنعت؛

داده‌های ردیابی دریایی نشان می‌دهد علیرغم ادعای محاصره دریایی توسط آمریکا، یک ابرنفتکش تحت تحریم آمریکا با نام کوبا (یوری) که با پرچم کوراسائو فعالیت می‌کند به تازگی از تنگه هرمز عبور کرده است و در شرق جزیره لارک لنگر انداخته است.

این نفتکش از سال ۲۰۲۴ به‌دلیل ارسال محموله‌های نفت ایران به چین، در لیست تحریم‌های آمریکا قرار دارد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha