نادر سلحشور، مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه جنوب شرق با بیان این سارقان باند برداشت فرآوردههای نفتی از خطوط لوله نفت استان کرمان پس از ماهها رصد و پایش دستگیر شدند اظهار کرد: دستگیری متخلفین با بازدیدهای مستمر و پایش خطوط لوله انتقال فرآوردههای نفتی توسط عوامل عملیات و حراست این منطقه حاصل شد.
سلحشور ادامه داد: سارقان برای تسهیل در برداشت مواد نفتی، اقدام به نصب چندین انشعاب غیرمجاز بر روی خطوط لوله کرده بودند که پساز هماهنگیهای لازم با مدیران شرکت و نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی استان کرمان، محل انشعابها بهصورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.
وی اظهار کرد: پس از هماهنگیهای لازم با مسئواین ذیربط، در نهایت با بازدیدهای نامحسوس شبانهروزی و کمینهای شبانه و طولانیمدت، باند سارقان مسلح، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان دستگیر و برای طی مراحل قانونی و بازپرسی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
سلحشور گفت: فرآوردههای نفتی متعلق به همگان است و رسالت و تعهد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران نیز حفاظت از این سرمایه ملی است.
انتهای پیام/