۱۹:۲۳

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

رویترز: ایران کشتی‌های توقیفی را به بندرعباس برد

نفتکش
۲ فروند کشتی کانتینری که چهارشنبه توسط ایران توقیف‌شده بودند، به‌سمت بندرعباس هدایت شده‌اند.
کد خبر : ۵۹۳۴
به گزارش هاب صنعت؛

خبرگزاری رویترز امروز به نقل از منابع آگاه خود نوشت: ۲ فروند کشتی کانتینری که چهارشنبه توسط ایران توقیف‌شده بودند، به‌سمت بندرعباس هدایت شده‌اند.

کشتی اول متعلق به گروه کشتیرانی مدیترانه یعنی MSC بوده که بزرگ‌ترین شرکت کشتیرانی کانتینری جهان است؛ این کشتی زیر پرچم پاناما حرکت می‌کرد. 

یکی از بستگان خدمه این کشتی به رویترز گفته است که حدود ۲۰ ایرانی تا دندان مسلح سوار کشتی شدند؛ درحال‌حاضر ملوانان تحت کنترل ایرانی‌ها هستند، اما سربازان ایرانی با آنها خوب رفتار می‌کنند.

کشتی دوم EPAMINONDA بوده که توسط شرکت یونانی تکمار شاپینگ اداره می‌شود و پرچم لیبریا را برافراشته بود و ۲۱ نفر خدمه از اوکراین و فیلیپین داشت.

این کشتی در حدود ۲۰ مایلی شمال‌غرب عمان هدف شلیک مستقیم و راکت‌های آرپی‌جی از سوی یک قایق گشت سپاه قرار گرفت.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha