۰۲:۱۲

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

قالیباف: آمریکا با جنگ به اهداف خود نرسید، با قلدری هم نخواهد رسید

قالیباف
رئیس مجلس با انتشار پیامی در فضای مجازی تاکید کرد: بازگشایی تنگه هرمز با نقض فاحش آتش‌بس ممکن نیست.
کد خبر : ۵۹۱۲
به گزارش هاب صنعت؛

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: آتش‌بس کامل وقتی معنا دارد که با محاصره دریایی و گروگان‌گیری اقتصاد دنیا نقض نشود و جنگ افروزی صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها متوقف باشد. 

وی با بیان اینکه بازگشایی تنگه هرمز با نقض فاحش آتش‌بس ممکن نیست ادامه داد: با تجاوز نظامی به اهداف خود نرسیدند، با قلدری هم نخواهند رسید. تنها راه، پذیرش حقوق ملت ایران است.

قالیباف: آمریکا با جنگ به اهداف خود نرسید، با قلدری هم نخواهد رسید

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha