۰۰:۲۲

۱۴۰۵/۰۲/۰۳

تداوم عملیات بازسازی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی در جریان جنگ رمضان

پارس جنوبی
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس در دیدار با مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، روند فعالیت‌های مربوط به بازسازی پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی را که در جنگ رمضان نیز تداوم داشته، بررسی و درباره تسریع فعالیت‌ها، تصمیم‌گیری کردند.
کد خبر : ۵۹۰۲
به گزارش هاب صنعت؛

تورج دهقانی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس ضمن بازدید مستمر از پالایشگاه فاز ۱۴ و دیگر طرح‌های در دست اقدام این شرکت در ایام جنگ رمضان، از پالایشگاه‌های آسیب‌دیده در این جنگ نیز بازدید و با هدف برنامه‌ریزی به‌منظور بازسازی بخش‌های آسیب‌دیده، جلسات جداگانه‌ای با حضور پیمانکاران فرعی برگزار کرد.

تنها ۱۰ روز پس از حمله به تأسیسات پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی در جنگ ۱۲روزه، تزریق گاز از این فاز به خط سراسری با تعمیر و وارد مدار کردن سه ردیف شیرین‌سازی از چهار ردیف، از سر گرفته شد و از آن زمان تاکنون، فعالیت‌های بازسازی ردیف چهارم این طرح با تمام توان اجرایی تداوم دارد.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha