۱۶:۲۱

۱۴۰۵/۰۲/۰۲

توقیف ۲ کشتی متخلف در آب‌های منطقه توسط نیروی دریایی سپاه

نفتکش
نیروی دریایی سپاه از توقیف ۲ کشتی به‌دلیل تخلفات دریانوردی و هدایت آنها به ساحل ایران خبر داد و اعلام کرد: هم اکنون این شناور‌ها به منظور بررسی محموله و اسناد و مدارک به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران منتقل گردیدند.
کد خبر : ۵۸۹۷
به گزارش هاب صنعت؛

فرماندهی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: در راستای کنترل هوشمند تنگه هرمز امروز صبح دو فروند کشتی متخلف به نام‌های "MSC-FRANCESCA" متعلق به رژیم صهیونیستی و شناور متخلف "EPAMINODES" که بدون مجوز و با انجام تخلف‌های مکرر و دستکاری در سامانه‌های کمک ناوبری و به مخاطره انداختن امنیت دریانوردی قصد خروج مخفیانه از تنگه هرمز داشتند را با اشراف اطلاعاتی رزمندگان این نیرو شناسایی و در راستای احقاق حقوق ملت شریف ایران در تنگه هرمز متوقف نمود. 

شایان ذکر است هم اکنون این شناور‌ها به منظور بررسی محموله و اسناد و مدارک به آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران منتقل گردیدند.

نیروی دریایی سپاه مجدد تاکید می‌کند، هر گونه اقدام برای مختل کردن قوانین اعلامی جمهوری اسلامی ایران برای تردد در تنگه هرمز و فعالیت‌های مغایر با عبور ایمن از این آبراه راهبردی پس از رصد کامل مورد برخورد قاطع و قانونی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha