۲۱:۰۶

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

محمدپور: فلر‌ها تا یک‌ونیم سال آینده جمع‌آوری می‌شوند

مشعل
مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی و مصرف سوخت اظهار کرد: جمع‌آوری گاز‌های مشعل به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر : ۵۸۵۷
به گزارش هاب صنعت؛

محمدپور، مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی و مصرف سوخت با بیان اینکه با اجرای سیاست تنوع در سبد سوخت، فشار از روی یک حامل انرژی برداشته شد تا ناترازی تشدید نشود اظهار کرد: جمع‌آوری گاز‌های مشعل به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم در دستور کار قرار گرفته و این گاز‌ها با هدف تقویت پایداری، به شبکه تزریق می‌شوند.

وی افزود: با تشکیل کارگروه‌های ویژه و برنامه‌ریزی فشرده، بخش عمده‌ای از فلر‌ها طی یک تا یک‌ونیم سال آینده جمع‌آوری خواهد شد.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha