محمدپور، مدیرعامل شرکت بهینهسازی و مصرف سوخت با بیان اینکه با اجرای سیاست تنوع در سبد سوخت، فشار از روی یک حامل انرژی برداشته شد تا ناترازی تشدید نشود اظهار کرد: جمعآوری گازهای مشعل بهعنوان یکی از برنامههای مهم در دستور کار قرار گرفته و این گازها با هدف تقویت پایداری، به شبکه تزریق میشوند.
وی افزود: با تشکیل کارگروههای ویژه و برنامهریزی فشرده، بخش عمدهای از فلرها طی یک تا یکونیم سال آینده جمعآوری خواهد شد.
انتهای پیام/