به نقل از خبرگزاری تسنیم، اینجا تنگه هرمز، شاهرگ حیاتی انرژی جهان است؛ آبراهی که این روزها قواعد بازی در آن نه در کاخ سفید، که بر عرشه شناورهای ایرانی نوشته میشود.
در حالی که ساعاتی به پایان ضربالاجل آتشبس باقی مانده و بدعهدی آمریکا در لغو محاصره ادامه دارد، جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که کلید این قفل راهبردی، تنها در دستان فرزندان این آب و خاک است.
مسیر اصلی ورود کشتیها به خلیج فارس از حد فاصل لارک و قشم میگذرد و مسیر خروجی نیز از جنوب لارک تعیین شده است.
این مسیر ایمن برای تردد کشتیها است که عبور از آن با اجازه جمهوری اسلامی ایران صورت میگیرد.
انتهای پیام/