۱۸:۰۹

۱۴۰۵/۰۱/۳۱

ترامپ: ونس و هیئت آمریکایی ظرف چند ساعت وارد اسلام‌آباد می‌شوند

مذاکرات اسلام آباد
رئیس‌جمهور آمریکا در حالی که پیش از این گفته بود که معاونش در دور دوم مذاکرات اسلام‌باد شرکت نمی‌کند، اما امروز اعلام کرد که ونس و هیئت آمریکایی ظرف چند ساعت وارد پایتخت پاکستان می‌شوند.
کد خبر : ۵۸۵۲
به گزارش هاب صنعت؛

نیویورک‌پست گزارش کرد که قرار است جی‌دی ونس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا و هیئت آمریکایی ظرف چند ساعت وارد اسلام‌آباد شوند. 

در همین حال، نیویورک‌پست به نقل از ترامپ مدعی شد که رئیس‌جمهور آمریکا آماده دیدار با سران ارشد ایران در صورت دستیابی به موفقیت در مذاکرات است. 

ترامپ گفت: جی‌دی ونس، معاون من و تیم مذاکره‌کننده ما در راه هستند و ظرف چند ساعت به اسلام‌آباد خواهند رسید.

این درحالی است که روز گذشته خبر‌های ضدونقیضی درباره حضور ونس در مذاکرات منتشر شده بود. 

در ابتدا، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با نیویورک‌پست اعضای تیم مذاکره‌کننده آمریکایی اعزامی به پاکستان را جرد کوشنر و استیو ویتکاف معرفی کرده بود و نامی از جی‌دی ونس، معاون خود به‌عنوان یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده در این دور از مذاکرات نیاورد.

اما درحالی که ترامپ نامی از جی‌دی ونس نیاورده بود،‌ای‌بی‌سی نیوز به نقل از مایک والتز، سفیر آمریکا در سازمان ملل گزارش کرده بود که ونس هیئت آمریکایی را برای مذاکره با ایران به اسلام‌آباد ریاست خواهد کرد.

در ادامه‌ای‌بی‌سی نیوز به نقل از ترامپ گزارش کرد که ونس به دلایل امنیتی به پاکستان نخواهد رفت.

ترامپ گفته بود که سرویس مخفی آمریکا رفتن ونس به پاکستان ظرف ۲۴ ساعت را توصیه نمی‌کند.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha