به نقل از خبرگزاری تسنیم، در پی تداوم محاصره دریایی ایران، نیروهای مسلح ایرانی امروز دو فروند نفتکش دیگر را از عبور از تنگه هرمز بازگرداندند.
این دو نفتکش با پرچمهای بوتسوانا و آنگولا تردد میکردند و قصد ترانزیت از این آبراه استراتژیک را داشتند که با اقدام به موقع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مجبور به تغییر مسیر و عقبنشینی شدند.
انتهای پیام/