۲۲:۲۵

۱۴۰۵/۰۱/۲۹

قالیباف: تنگه هرمز در کنترل جمهوری اسلامی است

قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در اسلام‌آباد به هیئت آمریکایی گفتم که اگر مین‌روب آنها از مکان خود ذره‌ای جلوتر برود، قطعا به آن شلیک می‌کنیم.
کد خبر : ۵۸۱۲
به گزارش هاب صنعت؛

محمدباقرقالیباف، رئیس مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم اظهار کرد: مردم عزیز ایران، تنگه هرمز در کنترل جمهوری اسلامی است.

وی افزود: با تلاش آمریکا برای مین‌روبی قاطعانه برخورد کردیم و آن را نقض آتش‌بس می‌دانیم و تا مرحله درگیری پیش رفتیم، اما دشمن عقب‌نشینی کرد.

قالیباف گفت: در اسلام‌آباد به هیئت آمریکایی گفتم که اگر مین‌روب آنها از مکان خود ذره‌ای جلوتر برود، قطعا به آن شلیک می‌کنیم. ۱۵ دقیقه فرصت خواستند تا دستور برگشت بدهند و دادند.

وی گفت: اگر امروز در تنگه ترددی انجام می‌شود، کنترل تنگه در دست ما قرار دارد. 

قالیباف ادامه داد: آمریکایی‌ها چند روز است که اعلام محاصره کرده‌اند، این یک تصمیم ناشیانه و از روی نادانی است. امکان ندارد دیگران بتوانند از تنگه هرمز عبور کنند ولی ما نتوانیم. 

وی گفت: اگر آمریکا محاصره را رها نکند، حتما تردد در تنگه هرمز محدود خواهد شد. 

تعداد بازدید : 3
کد ویدیو

مشروح این گفت‌و‌گو که در آن به ابعاد مختلف شرایط کشور پرداخته شده است، به زودی از شبکه خبر پخش می‌شود.

انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha