خبرگزاری رویترز نوشت: پیامهای محکم مجدد ایران در روز شنبه، ابهامات تازهای را برای آمریکا در جنگ ایجاد کرده و این خطر را افزایش میدهد که ارسال محمولههای نفت و گاز از طریق تنگه هرمز همچنان مختل بماند.
این در حالی است که واشنگتن در حال بررسی تمدید یک آتشبس شکننده است.
ستاد کل نیروهای مسلح ایران اعلام کرد که عبور و مرور از تنگه به حالت کنترل شدید نظامی ایران بازگشته است و این اقدام را به نقضهای مکرر آمریکا تحت پوشش محاصره دریایی نسبت داد.
انتهای پیام/